Важлива
інформація

Правила проживання
та умови бронювання

Умови бронювання

Реєстрація заїзду з 14:00.
Реєстрація від'їзду до 12:00.
Квартира здається зі справними побутовими приладами, які в ній знаходяться, та у повній відповідності до зазначеного опису на сторінці квартир.
Часові рамки можуть бути зсунуті в той чи інший бік за бажанням клієнта за додаткову оплату. Вартість доплати залежить від категорії апартаментів.
Прибирання апартаментів проводиться на вимогу гостя.
При бронюванні щодня здійснюється повна оплата за проживання. У разі скасування, незаїзду або зміни бронювання стягується 100% вартості бронювання.
При бронюванні на наступні дні провадиться повна оплата за проживання. Відмовитися від броні ви можете не менше ніж за добу до дати заїзду, при цьому штраф не стягується. У разі скасування або зміни бронювання пізніше за цей термін або у разі незаїзду стягується 100% від вартості бронювання.

Права клієнта

Клієнт може розраховувати на отримання якісного сервісу.
Клієнт має право користуватися будь-якою побутовою технікою, що знаходиться у квартирі. Клієнт намагається максимально дбайливо ставитися до всього майна у квартирі.
Клієнт має право звернутися до служби підтримки з пропозицією або скаргою щодо наданого сервісу.

Бронювання апартаментів

Період проживання має становити не менше 1 доби.
Гість повідомляє дату, час приїзду та період проживання.
Після отримання точної інформації здійснюється бронювання конкретної квартири на вказану гостем дату.
На момент бронювання необхідно вказати точну кількість людей, які проживатимуть у квартирі.
Квартира вважається заброньованою після внесення оплати.
При заїзді стягується страхова сума у розмірі вартості однієї ночі проживання, але не менше ніж 1000,00 грн, яка повертається при виселенні з квартири.

Виселення з апартаментів

При виселенні наш представник перевіряє квартиру.
Клієнт повертає ключі від квартири.
У випадку, якщо дії Клієнта під час проживання призвели до значних пошкоджень квартири та її вмісту, набувають чинності форс-мажорні обставини..

Форс-мажор

У разі, якщо клієнтом було завдано незначної шкоди квартирі, то страхова сума не повертається.
У разі, якщо клієнтом було завдано значної шкоди квартирі, клієнт оплачує його відповідно до досягнутих з представником компанії домовленостей. Сума збитків визначається з урахуванням днів, необхідних для усунення несправностей.
Оплата збитків відбувається негайно.
Якщо досягнути домовленості не вдається, представник компанії має право звернутися до правоохоронних органів.

Контакти

Зв'яжіться
з нами

Для вирішення будь-яких питань звертайтесь за телефоном +380 068 208 8 208. Команда мережі апартаментів CityApartments (менеджери, покоївки та техперсонал) завжди готові надати професійну допомогу.

Бронювати